این درست به نوشیدن چای قاصدک پس از پیوند کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

این درست به نوشیدن چای قاصدک پس از پیوند کلیهاین درست به نوشیدن چای قاصدک پس از پیوند کلیه

این درست به نوشیدن چای قاصدک پس از پیوند RiñónEl پیوند کلیه یک عمل جراحی استفاده می شود برای بیماران مبتلا به بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی terminal.Cuando تنها این عمل جراحی شرایط، شما هنوز هم باید با توجه به خوردن و نوشیدن خود است. بعد از بیماران پیوند کلیه می تواند چای قاصدک بنوشید؟

از آنجا که قاصدک پر از ویتامین A است، B، C و D، آهن، پتاسیم و روی، اغلب بخشی از یک desintoxicación.Además برنامه با استفاده از دارو و گیاهان، برگ قاصدک و ریشه را می توان به عنوان چای ساخته شده است.

پیوند کلیه انجام شده است تا جایگزین کلیه بیمار با کلیه های سالم. اگر موفق، پیوند کلیه می تواند normalmente.Luego خون فیلتر، بیماران لازم نیست که در مورد سلامت خود نگران باشید. با این حال، در مهار شکست ثانویه کلیه، بیماران بهتر دنبال یک برنامه رژیم غذایی است.

به طور معمول، بیمار می تواند هنوز هم مقدار سمت راست چای قاصدک بعد از پیوند کلیه نوشیدنی اگر کلیه شما کار و تولید normalmente.De ادرار در غیر این صورت بهتر است به عنوان کنترل چای قاصدک مصرف خود ممکن است بار کلیه ها در این وضعیت افزایش می دهد.

برای بیشتر بیماران بعد از پیوند کلیه، چای قاصدک می توانید از مزایای زیر را برای این بیماران به ارمغان بیاورد.

-Desintoxicar بدن: این اثبات شده است که قاصدک می توانید کلیه کمک به حذف ضایعات، نمک و مایع اضافی. این گیاه همچنین می تواند رشد باکتری در دستگاه ادراری جلوگیری می کند.

بانک آنتی اکسیدان ها آنتی اکسیدان ها می تواند کمک به محافظت از کلیه ها و دیگر ارگان های بدن آسیب، در حالی که ریشه قاصدک در آنتی اکسیدان ها است. بنابراین، شما می توانید کمک به حفاظت از پیوند کلیه تا حدی.

-Check فشار خون بالا و دیابت: هر دو فشار خون بالا و دیابت شایع ترین علل بیماری کلیوی هستند. اگر بیماران هر یک از این مشکلات، آنها می توانند قاصدک چای ریشه یا قاصدک برگ چای به نوشیدنی را انتخاب کنید.

اگر شما هر گونه سوال در مورد چای قاصدک و یا رژیم غذایی پیوند طرح کلیه، شما می توانید یک دکتر مشورت آنلاین و یا
ترک یک پیام
آینده آینده.





:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: